سلام 

جدیدا یه مطلب دیدم که یه آقا پسری بخاطر همسن بودن بودن با دختری از دختره جواب رد گرفته ، میخواستم بینم بین اکثر دخترا همینه ؟  چون من  احساس میکنم به دخترا هم سن خودم بیشتر تمایل دارم تا مثلا کسی که یه  سه چهار سال ازم کوچیک تر باشه، چون فکر میکنم شانس درک متقابل بیشتره . 

سوال  از دخترا دارم آیا واقعا این طوریه ؟ به نظر شما خداییش منطقیه که یه نفر بخاطر اینکه همسن تونه یا شش ماه بزرگتر یا کوچکتر شما باشه ردش  کنین ؟

این پیش هر مشاوری برین بگین مطئمنا منطقی نمیدونن، حتی اگه پسری دو سال از دختری کوچیک تر باشه ، واقعا 5-6 ماه اختلاف سنی بزرگ تر با پسر چی رو میخواد ثابت کنه ؟  بهتر نیست منصفانه تر دید این موضوع رو ؟  

نظر خودتون بگیر 

ممنون

 

ازدواج دختر با پسر کوچکتر از خود:

یه خواستگاری دارم که 1 سال از من کوچکتره

پسری رو که از لحاظ سنی و تحصیلی پایین تره رد کنم؟

می خوام با پسری که دو سال ازم کوچکتره ازدواج کنم

زنی 36 ساله هستم که عاشق پسری 25 ساله شدم

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

در 28 سالگی خواستگار پاسداری دارم که یک سال ازم کوچکتره

پسر مورد علاقم یک سال ازم کوچکتره

خواستگار دلخواهم یه سال ازم کوچکتره، جواب رد بهشون بدم

نظر دخترها در مورد ازدواج با پسری که 6 سال کوچکتره چیه ؟

دختری هستم که عاشق همکارم که 7 سال ازم کوچکتره شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ازدواج با پسر کوچکتر از خود (۲۱ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)