سلام

من ❤️ علی خوش شانس ❤️ ۷۴📆 هستم، ممنونم از تمام دست اندر کاران این وبلاگ ، این پست قراره راجع به یه ایده از شما دوستان اطلاعات خام بکشم بیرون و با نمک و فلفل بپرزم و نوش جان کنم ! . بعدا ایده رو اجرایی  می‌کنم ( البته تا الآن یه کارایی شده )  ، سوال از شما کاربران هست که اگر در کنار خانواده برتر ، یه ربات تلگرامی چیزی بود و متن های شما رو دریافت میکرد و می‌خوند و سپس مشاوره میداد ، چی میشد ؟

یه سری از جواب ها رو میگم:

- در نیم ثانیه مشاوره رو دریافت میکنین و نیاز به صبر چند روزه برای تایید پست و تایید دیدگاه ها ندارین. زیر پاتون هم علف سبز نمیشه.

-رایانه خیلی زودتر پست های مشابه رو براتون پیدا میکنه. ( بگی زارت پیدا میشه )

- خطاهای انسانی رو نداریم، مثلا توی مشاوره حقوقی ممکنه انسان یک قانون رو در لحظه مناسب یادش نیاد ولی بعدا یادش بیاد که عروس خانوم بله رو گفته باشه (منو ببین ، دیگه خیلی دیره !، نه دیر نیست ، نا امید مباش )

- حفظ حریم خصوصی خواهد بود . مثلا برای مشاوره پزشکی نیاز نیست برای انسان های دیگه زخم جاهای نامربوط بدن تون رو توصیف کنین. هم خودتون از خجالب آب بشین  و هم یک ورزشگاه آزادی :| به جاش رایانه میتونه بدون دخالت پزشک ، از روی عکس زخم یا دیگر اطلاعات، بهتون مشاوره بده. یا حداقل جلوگیری کنه از نگاه پزشک . پزشک از روی داده های رایانه درمان رو پیدا میکنه.

- علم رایانه فقط در یک شاخه نیست و یک رایانه میتونه از زوایای مختلف به قضیه نگاه کنه ، چون ترلیون ها کتاب رو میتونه در لحظه به یاد بیاره. 

- قابل توجه کسانی که به تبلیغات های نامربوط وبلاگ اعتراض داشتن ( از جمله خودم )،واقعا ما داریم به کجو موریم؟ وای به روزی که بگندد نمک... رایانه میتونه تبلیغات مزاحم برای شما رو ببنده و فقط تبلیغات مفید برای شما نمایش بده ، این برای صاحب تبلیغات هم سود بیشتری داره. یعنی مثلا تبیغات پوشاک زنونه فقط واسه دخترا نمایش داده میشه.

- رایانه شما رو تحسین و تخریب نمیکنه. حرفای بد بد نمیزنه ، حرفای گوگولی مگولی هم نمیزنه. چون درجه احساسش به اندازه پاره آجره.

-رایانه به طور خودکار ، مطالبی که احتمالا برای شما مفید هست رو پیشنهاد میده. یعنی مثلا میگه تو که انقد وقتت سر چرت و پرت حروم کردی ، بیا این چرت و پرتای بیشتر واسه به خاک سیاه نشوندن خودت !.

- رایانه به روز مشاوره میده ، در مقابل دیدگاه ها ممکنه ۳ سال قبل از میلاد نوشته شده باشن. اون موقع ریال ارزش داشته. تصمیمات اون موقع با الآن ممکنه فرق داشته باشه. مثل مشاوره خرید ، نیم مثقال پول دارم ، آایا فلان چیز را بخرم یا بهمان چیز را !

می‌دونم گوگل اختراع شده و با این همه خرج ، فقط باید در حد یه جمله باهاش حرف زد ! شما فرض کنین امکانات داریم ، من از شما میخوام فقط به قسمت خودتون فکر کنین و فقط بگین چه خوبی ها و بدی هایی داره ؟

البته اینم بگم یه سری چیزا هست که فقط باید انسان مداخله کنه ، اونم چیزایی مثل رای گیری هست . شبیه همین کاری که من می‌کنم . بعضی پست ها هست که برای اطلاع رسانی هست؛ و غیره . در کل کامپیوتر میتونه " بعضی " کارها رو ساده تر کنه ، نه همه رو.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)