سلام

گاهی اوقات وقتی بحث از گذشته افراد میشه، یه عده میان میگن که گذشته هر کسی به خودش مربوطه ، یا مثلا میگن که قبل ازدواج به کسی تعهد نداشتیم، مهم تعهد بعد ازدواجه، یا اگه طرف مقابل شون گذشته این فرد براش مهم باشه بارها و بارها دیده شده که تشویق به پنهان کاری و حتی دروغ در مورد گذشته میشن.

خب حالا سوالی که برای من پیش میاد اینه که اگه تعهد قبل ازدواج مهم نیست. چرا باید تعهد بعد ازدواج مهم باشه ؟

خب فرض کنین من با دختری ازدواج کردم و ایشون در مورد گذشته شون با من صادق نبودن و من بعد از ازدواج این موضوع رو بفهمم. خب چرا من باید گذشت کنم ؟

چرا من باید از حقوقی مثل تعدد زوجات و صیغه بگذرم ؟ اگه طرف مقابل من تو گذشته ش تعهدی به من نداشته، چرا من باید بعد ازدواج بهش تعهد داشته باشم ؟ نگید چون ازدواج کردی باید تعهد داشته باشی و رو گذشتش چشمت رو ببندی. از نظر من ازدواج چیزی جز یه برگه کاغذ نیست. پس تعهد هم قبل و بعد نداره .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)