سلام

شما با خانواده در مورد چه موضوعاتی صحبت میکنید؟ برادرم در مورد تاریخ و سیاست صحبت میکنه من و خواهرم و مادرم اگه خوش مون نیاد بازم به حرفهاش گوش میدیم نمیخواییم دلش بشکنه .

برادرم رفتارش یه جوریه ، من و خواهرم باهاش صمیمی نیستیم اگه با برادرم تنها باشیم راحت نیستم باهاش حرف بزنم ، پیش مادرم با برادرم حرف میزنم، دوست داشتم با برادرم صمیمی بودیم ، بیرون از خونه م خیلی کم حرفم. 

برادرم بعضی وقتا میزنه تو ذوقم ، یه بار اتاق تجربه شبکه دو رو میخوندم به مادرم توضیح میدادم مادرم دوست داره هر چی میخونم براش توضیح بدم، برادرم میگه مشکل مردم به ما چه ربطی داره؟ منم گفتم مگه حرف هایی که تو میزنی به ما ربط داره ؟ 

من جرات ندارم پیش برادرم در مورد بعضی چیزها حرف بزنم، میزنه تو ذوقم ، نمیدونم باهاش چه طوری رفتار کنم . 

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) روابط خواهر برادری (۲۲ مطلب مشابه)