سلام

من دختری 26 ساله هستم. سوالی که از کاربران سایت  بخصوص متاهل های محترم دارم این هستش که واقعا معیارهای ازدواج باید چه جوری در نظر گرفته بشه ؟ من خواستگارهایی دارم که از لحاظ عقلانی و شرایط خیلی مناسب هستند ولی واقعا حسی بهشون ندارم،  آیا باید به این دسته از خواستگارها جواب مثبت بدم ؟ 

من همیشه بعد از چند جلسه این مورد رو در نظر میگیرم که آیا این شخص رو دوست دارم ؟ و اگه منفی بود جواب رد میدم ، آیا این طرز فکر درستی هستش ؟! 

با توجه به اینکه سنم داره میره بالا خواهشا راهنماییم کنید که به کسی که از لحاظ عقلانی مناسبه ولی حسی بهش ندارم جواب مثبت بدم یا نه؟ چی رو در نظر بگیرم که زندگی پایداری رو تجربه کنم؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)