سلام به همه

ممنون که پست منو می‌خونید ، من به امید خدا این ترم لیسانسم رو تموم میکنم و قصد دارم در کنکور ارشد شرکت کنم و به طور جدی هم میخوام همین بار در رشته و دانشگاه مورد نظرم قبول شم ، اما چون دارم به نوعی تغییر رشته میدم ( از فقه و حقوق به حقوق) یه مقدار کارم سخته ، الان چند وقتیه که جسته گریخته منابع ارشد رو میخونم ، ولی مشکلم اینه که اصلا نمیتونم یه برنامه منظم و مستمر داشته باشم . 

مثلا میشینم منبع ایکس رو بخونم یه ذره که میخونم میگم اینکه کافی نیست باید ایگرگ رو هم بخونم میرم سر ایگرگ بعد یه ربع بیست دقیقه میگم اگه بخوام این رو خوب یاد بگیرم باید تست هاش رو هم بزنم وسط تست زدن حس میکنم باید چند تا منبع دیگه هم که ندارم بخرم و‌‌‌ ... .

کلا هم نه برای ارشد خوندن که برای همه چی اینجوری ام . همیشه وقتی میشینم یه چیزی رو بخونم بعد نیم ساعت می‌بینم دور تا دورم پر کتاب و دفتر و جزوه ست و به هرکدوم یه نوک زدم! 

این حالت کلا تو من خیلی زیاده ولی برای ارشد خوندن شدید هم میشه چون منابع ارشد مثل منابع کارشناسی یه سری کتاب مشخص نیست که خیالت راحت باشه اینا رو بخونی تمومه ، بعد اصلا از یه جایی به بعد نا امید میشم و میگم آخه کی میتونه این همه چیز رو بخونه ؟ آیا راهی رو میتونید بهم پیشنهاد بدید که از این وضع درم بیاره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه) کنکور ارشد (۱۷ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)