سلام

من یک مشکلی دارم ، با شما در میون میbارم ، امیدوارم بهتر بشم ، با خوبی شما .  

من پسری بیست ساله هستم ، که وارد یک دانشگاه خوب در رشته مورد علاقم شدم ، اما یک مشکل بزرگ همیشه با من بوده ،  خیلی وقته توهم این که من ماموریت مهمی در نجات دادن دنیا دارم با من هست.

البته الان بالقوه میدونم چنین چیزی نیست ، البته شاید بتونم جوری زندگی کنم که خیلی به جهان کمک کنه ، ولی خب ، هر کس قبل از هر تاثیری در جهان ، زندگی خودش رو داره ، و علایق خودش و لذت خودش و ...

الان نمیتونم کاملا راضی باشم از اینکه مسیر خودم رو میرم ، و این باعث شده که مسیر خودم رو هم نتونم ادامه بدم ، نمیتونم کاملا برای خودم زندگی کنم ، همیشه دغدغه کمک به انسان های بیچاره که درگیر جنگ و تبعیض و ... هستن در ذهن من هست ، البته این خوبه ولی شاید به همین دلیله که نمیتونم به راه خودم توجه کنم و همیشه ناراضی و سردرگمم. فکر کنم بهش میگم توهم پارانوئید ، میخوام راهنمایی ام کنید ، از زندگی برام بگید ، از تعادل در زندگی برام بگید و از هر چی که به نظرتون مفیده .

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)