با سلام

خانمی 27 ساله هستم که 7 ساله ازدواج کردم. شوهرم آدم خوبیه ، ایشون  کاملا عقیم هستند و ما الان شش ماهه متوجه شدیم. شوهرم خیلی مهربان و آرامه و به من خیلی احترام میذاره، ولی بشدت تابع نظرات خانوادشه . این مورد منو ناراحت میکنه . اختلافاتی بین من و خانوادش هست . مدتی قبل عموی پدرم که بچه نداشت تصادف کرد و همه ارث و پول دیه بین خواهرش و برادراش و خانمش تقسیم شد .

این اتفاق باعث شد تصمیم به جدایی بگیرم چون احساس میکنم هر چی صرفه جویی میکنم و برای خودم خرج نمیکنم سودی نداره و یه روز ممکنه این اتفاق برا منم بیفته . اینم بگم دلم نمیخواد بچه ای رو به فرزندی قبول کنم یا اسپرم اهدایی بگیرم.

خانواده کم جمعیتی دارم و دلم یه زندگی با بچه و کامل میخواد. شوهرم گفته اگه تا چند ماه دیگه درمان نشه طلاقم میده ، ولی من میدونم جدی نمیگه . میدونم به راحتی طلاقم رو نمیده . خیلی به من وابسته ست ولی من کلا آدم وابسته ای نیستم . سوالم اینه؛

نظر شما چیه؟ خودتون رو جای من بذارید، چه تصمیم عاقلانه ای میگیرید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)