سلام دوستان عزیز 

یه مشکلی برام پیش اومده که واقعا نیاز به کمک ونظرات تون دارم. من 21 سالمه و 3 سال پشت کنکور موندم ، امسال از رشته علوم آزمایشگاهی شهرمون که یکی از شهرای بزرگه ایرانه قبول شدم ، دانشگاهم آزاده،  رتبم هم امسال بد نبود.

 الان تو یه دو راهی کنکور مجدد و ادامه رشته خودم گیر کردم، نمیدونم چیکار کنم از طرفی خانوادم میگن این رشته رو بخون و ادامش رو حتی تو خارج از ایرانم میتونی بخونی و به جاهای بزرگ برسی ، اما خودم رشته پزشکی رو خیلی دوست دارم این رشته رو هم دوست دارم از یه طرف از کنکور مجدد میترسم و از یه طرفم از این میترسم که بعد از 7 یا 8 سال به خودم بیام و بگم چرا اون موقع نخوندی ؟ 

یکی از حقایقم اینه که آینده شغلی این رشته چی میشه ؟میدونم اگه تا دکتری بخونم خیلی عالیه ولی بازم مرددم . کسانی که در این مورد نظری دارن عاجزانه میخوام کمکم شون رو ازم دریغ نکنن. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)