سلام 

من یه پسر چهارده ساله هستم، قدم 174 سانتی متر، راستش من آرزومه قدم یک صد و و نود و یک باشه ، سیزده سالم که بود قدم 170 سانتی بود اما از سر سال چهار سانت افزایش داشتم،  کلا بعضی ها میگن هر سال سه سانت افزایش داری و قد پسرا تا شونزده سالگی افزایش پیدا میکنه، پس با این حساب وقتی به بلوغ برسم میشن 180 ؟ خیلی ناراحتم هر روز ورزش کشش انجام میدم اعتماد بنفسم کم شده و احساس کوتاهی میکنم.

از همه تون میپرسم تا چند سالگی پسران رشد میکنن و سالی چند سانت افزایش دارن ؟ چیکار کنم قدم تا آخر 15 سالگی بشه 180 سانتی متر ؟ آیا ورزش و تغذیه اثری داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)