سلام به همه 

من یه پسر هفده ساله هستم با قد 174 ، من برای رشد قدم هر کاری کردم مثل ورزش و تغذیه. مامان بابامم بلندن اما نشد قدم رو نتونستم بلند کنم ... اما چند روز پیش یکی از کاربران یوتیوب یه لینکی رو گذاشته بود من رو اون کلیک کردم یه فایل بود ده دقیقه یی میگه چند سانت قد رو افزایش میده با شنیدنش اسمش هیپنوتیزمه.

گفت نه تنها قد بلکه هیپنوتیزم های دیگه ای هم هستن ، مثل تغییر دادن فرم بینی و ... ، کامنت ها رو خوندم اکثرا گفته بودن قدمون افزایش پیدا کرده ، من برای همین هر روز یه ساعت می شنوم اون ویدیو ها رو، الان سه روزه این کار رو میکنم .

ازتون میپرسم تجربیات تون درباره ضمیر ناخودآگاه یا رشد قدی یا هیپنوتیزم چیه؟


مرتبط با افزایش قد:

تجربیات شما در افزایش قد با روش گروتالر داینامیک

حرکات کششی در سن 18 سالگی باعث افزایش قد میشه؟

افزایش قد با ورزش یا غذا

عوامل موثر در افزایش قد پسران در بعد از بلوغ

تجربه هاتون رو از افزایش قد از ١٧ سالگى به بعد بگید

افزایش قد با عمل جراحی

تجربیات شما در مورد روش افزایش قد DHIP



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)