سلام

یکی از رفقا که مثل داداشمه و خیلی با هم صمیمی هستیم حدود یه سال تو یه رابطه بود با دختری که میگفت خیلی دختر پاک و خوبیه و همه جوره دختره رو دوست داشت و با اینکه رفیقم نوزده سالشه ولی واقعا دختر رو واسه ازدواج میخواست و کلی هم برنامه داشت واسه پول در آوردن.

خلاصه کلام نزدیک عید میشه و دختره هم کنکور داشته، رفیقم میبینه که کنکور داره گفته چهار ماه خیلی کم باهاش باشم و باهاش حرف بزنم و اینا که تمرکزش رو درسش باشه و به دختره میگه که این چهار ماه خوب بخون و اینا و با اینکه خیلی واسه رفیقم سخت بوده تحمل میکنه.

بعد کنکور گفت بهش پیام دادم که چطوری و اینا ، دیده درست جوابش رو نداده و بعد یکی دو هفته از کنکور گذشته گفتش فراموشت کردم! و کلا تموم میشه هر چی بینشون بوده. الان فقط کار رفیقم شده سیگار و قلیون کشیدن و فکرهای الکی! بعد یه سال که از اون قضیه میگذره فکرهایی مثل اینکه بره یه دختره رو بدبخت کنه و کلا یه جور دیگه شده میگه این که خوب شون بود و عاشقش بودم این طوری کرد. بقیه شون حتما از این بدترن و از این حرف ها. چیکار کنم به عنوان یه رفیق که کلا هم دیگه سمت سیگارو  این چیزها نره، هم کلا از این فکرهای الکی بیاد بیرون . 

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)