سلام خسته نباشید

ببخشید پسری 21 ساله هستم که رشته ریاضی فیزیک رو درس خوندم. ولی به رشته پزشکی فوق العاده فوق العاده فوق العاده علاقه دارم . 

میخواستم بپرسم اگر از الان شروع کنم میتونم رتبه قبولی رو بدست بیارم ؟ من تمام تلاشم رو میکنم. خیلی بیشتر از بقیه . با کتب زیست هم آشنایی دارم و مطالعه کردم ولی به صورت کنکوری نه . چون الان همه در آزمون های قلم چی شرکت میکنند، به نظرتون چطور مباحث گذشته رو جبران کنم. چون من نظام قدیم هستم، امسال آخرین فرصتمه.

لطفا کمکم کنید.

متشکرم یا علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)