سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان

از دوستانی که تجربه ارتودنسی دارن یا اطلاعاتی دارن ممنون میشم کمکم کنن . 

میخوام ارتودنسی کنم چون یه مقدار دندون هام نامرتبه البته خیلی نیاز جدی نداره ولی متخصص ارتودنسی تشخیص شون اینه که دندون هام نیاز به ارتودنسی داره. خودمم دوست دارم دندون هام مرتب بشه چون موقع خندیدن حس خوبی ندارم.

فقط مشکلی که دارم اینه که پزشک گفتن حدود یک و نیم سال درمان زمان میبره و احتمال اینکه قبل از اتمام این زمان متاهل بشم زیاده. به نظرتون ممکنه مشکلی برام پیش بیاد ( ببخشید شاید پررویی باشه و شایدم بخندید بهم ولی منظورم زمان معـ... است )

مساله دوم اینه که من خدا رو شکر دندون های سالمی داره امکان پوسیدگی و خراب شدن دندون هام وجود داره ؟ بعضی از اطرافیانم میگن این کار رو نکن و بعضی میگن انجام بده ارزشش رو داره

مساله بعدی هم دردشه. میزان دردش چقدره و مداومه ؟

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)