سلام

من پشت کنکوری تجربی هستم . تو درس ها مشکلی ندارم به جز ریاضی و فیزیک، البته تا الان خیلی جدی نخوندم این دو درس رو . قصدم قبولی پزشکیه البته شاید کمی رویایی باشه اما من همه سعیم رو میکنم . الان میخوام آزمون ثبت نام کنم، ولی سردرگمم که برای یه فارغ التحصیل کدوم موسسه مناسب تره ؟ بیشتر برنامه برام اولویته و انعطاف پذیر بودنش و همین طور کیفیت سوالات.

سوال دیگه اینکه برای دو درسی که گفتم به نظرتون کلاس برم یا دی وی دی بگیرم ؟ خیلی استرس دارم ، البته تا جایی که میتونم سعی میکنم حرفای ناامید کننده بقیه رو نشنیده بگیرم و توجهی نکنم . قبلا همیشه میگفتم صد بارم رتبه نیارم نا امید نمیشم و بازم شرکت میکنم اما متاسفانه از کنکور 99 به بعد سوال جدا برای نظام قدیم طرح نمیشه و کارم خیلی سخت میشه و در نتیجه همین یه سال رو وقت دارم. 

خدا رو شکر زیست رو تا الان 10 بار یا بیشتر خوب و مفهومی مطالعه کردم و هر روز هم میخونمش خیلی بابتش نگران نیستم. هنرستان درس خوندم ، و کنکور کاردانی درسته داوطلبش خیلی کمتره ولی رتبم دو رقمی شد و یاد گیریم خوبه و اینه که امیدوارم میکنه . مدرک پیش تجربی گرفتم و میخوام برم سوابقم رو ترمیم کنم . میشه برای سوابق متوسطه هم امتحان بدم ؟

در آخر کسانی که پزشکی قبول شدن لطفا هر چی به ذهنشون میرسه از تجربیات شون، نحوه مطالعه و ...  بگن.

من حاضرم این 7-8 ماه باقی مونده رو از حداکثر توانم برای قبولی استفاده کنم چون واقعا به پزشکی علاقه دارم .


مرتبط:

در مورد روش درس خوندن برای کنکور تجربی راهنمایی می خوام

توصیه به یه پشت کنکوری رشته تجربی

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

پست بچه های کنکوری تجربی

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

چکار کنم از شیمی خوندن لذت ببرم ؟

در فهم دروس فیزیک و شیمی مشکل دارم

نــــگــــاهــے به فصول شیمی ۲ و ۳ برای کنکوریهاے ۹۷

برای کنکور چه طور شیمی رو بخونیم ؟

برنامه ریزی برای مطالعه دروس ریاضی و فیزیک برای کنکور

ریاضی و فیزیکم ضعیفه

اگه در کنکور تجربی موفق نشدم می خوام روانشناسی رو ادامه بدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)