سلام

ابتدا خواهشاً دوباره نژاد پرستی نکنید و به جان هم نیفتید من اومدم سوال بپرسم کمک بگیرم . من پسری ۲۴ ساله هستم مادرم ... ، پدرم ... ، بزرگ شده و دو نسل ساکن تهران هستیم ، با دختری از نژادی که اسمش رو نمیارم آشنا شدم ، اما پدر و مادرم میگن یا باید از سه نژادی که عرض کردم زن بگیری یا از ارث ، از دیدار ما و از موقعیت ما محروم میشی .  

البته من مشکلی با این شرط شون ندارم ولی اینو باید قبل آشنایی من که البته سر خود و کاملا محترمانه بود می گفتن ، بهشون گفتم چرا ؟ 

جواب دادن ، چون نژاد های ... جز به خودشون دختر نمیدن ، و تو رو فقط بخاطر موقعیتت میخوان پس دلیلی ندارد ما هم ازشون دختر بگیریم و باعث انحراف نسل !!! بشیم و اون ها در حد ما نیستند و ... . 

منم اگه موقعیت رو بد ببینم مجبورم به خواسته والدینم تن بدم و با اون دختر خداحافظی کنم ولی میخوام تا جایی که میشه این کار رو نکنم ، به نظرتون چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)