سلام

وقتی شما به دختری پیشنهاد ازدواج بدید ، در صورتیکه موقعیت ایده آلی داشته باشید ، یا بخاطر فرار از شرایط خانواده ، یا صرفا برای ازدواج تا برای رهایی از زخم ها ، و یا بخاطر اجبار حتی به قیمت گذر از عشق خود ، با شما ازدواج کنه و شما هرگز متوجه این موضوع نخواهید شد . 

ولی وقتی دختری به شما پیشنهاد ازدواج بده ، ( به شرطی که حتی اگر موفق بودید مثلاً فلان ماشین 

مدل بالاتو رو نکنی ) ، یعنی واقعا تو رو میخواد ، بخاطر اخلاق و منش و شخصیت و گفتار و رفتار و کردار و پندار ، جسارت در لفافه ناز ، جرات با وجود نیاز ، و البته غرور حتی با ترس بر ملا شدن این راز ، دنیایی پر از پارادوکس زیبا رو رقم می زنه ، این خواستن واقعیه . 

چیکار کنم تا دختری به من پیشنهاد ازدواج بده ؟ خسته شدم از بی خواستگاری! 

پسری هستم ۲۴ ساله ، تا حالا دوست دختر نداشتم و همواره خودم رو برای همسرم نگه داشتم تا اولین بار با او هیجان قدم زدن روی برف با پای برهنه ، شوق استراحت پس از برف کنار شومینه رو تجربه کنم  ، حتی رفیق هم نداشتم ، به قول ال پاچینو اگه فردی تنها ، شما رو برای هم مسیر شدن انتخاب کرد ، بدون خیلی براش عزیز بودی که تو رو وارد تنهاییش کرد . 

من علاف نیستم ، درس و هدف و سربازی و کار و وضعیت مالی و همه چی ، اخلاق و گفتار خوب همه چی مهیاست ، و ظاهر دل نشینی دارم ، توی دانشگاه بخاطر تفکرات و صحبت هام ، محبوب و خاص به حساب میام ، بدی هایی هم دارم ، پر از احساس خالص نیستم ، خوبه مرد جسارت هم داشته باشه ، اونم دارم ، ولی خواستگار ندارم ، دوست دارم دختری به من پیشنهاد ازدواج بده  ، صورتم از خجالت سرخ بشه و مجدد پیشنهادش رو مطرح کنه بنا  به دلایلی که گفتم . 

چیکار کنم یه دختر عاشقم بشه و بیاد جلو ؟ لطفا به دور از تمسخر پاسخ بدید سوالم جدیه 


مرتبط:

دختر مورد علاقه م منتظر حرکتی از طرف من هستند؟

وقتی پسر مورد علاقه م رو می بینم ناخودآگاه تابلو بازی در میارم

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

خانم ها، دختر همسایه داره بهم چراغ سبز نشون میده؟

یه دختر با حیا، چطور باید به پسر مورد علاقه ش چراغ سبز نشون بده؟

آقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

چطور به پسر مورد علاقه چراغ سبز نشون بدیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)