سلام

فرض کنید یه نفر توی روستا به دنیا اومده و پدر و مادرش هنوز اونجا زندگی میکنن و خودش از راهنمایی به خوابگاه اومده و کلا توی شهر بزرگ شده و الان هم لیسانسش رو گرفته توی یه کلان شهر و با زندگی شهری آشنایی داره ، ولی خب تابستون ها روستا بوده و پدر و مادرش و بقیه اعضای خانواده توی روستا زندگی میکنن.

الان چون کار و حرفه اش توی شهر است مجبوره توی شهر یا شهرکی نزدیک شهر زندگی کنه. البته ناگفته نمونه خودش عاشق زندگی خلوت و دور از شهر است.

برای ازدواج مردد هست که دختری بگیره که مث خودش تحصیل کرده و توی شهر بزرگ شده و خیلی موارد هم فکر هستن یا دختری رو بگیره که توی روستا بوده و قاعدتا با زندگی شهری خیلی آشنایی نداره و احتمالا دانشگاه هم نرفته ولی خب فرهنگ مثل هم داریم و اینکه حجب و حیا توی روستا ها خیلی بیشتر از شهر است.

الان اگه با اون دختری که توی روستاشون هست ازدواج کنه و بیان شهر از این میترسه که نکنه مثلا توی تهران این دختره عوض بشه و تحت تاثیر جو شهر و حواشی قرار بگیره و اون آدم سابق نشه ... مثلا میگم چادری بوده و آرایش نمیکرده و بیاد تهران و ظاهرش عوض بشه .

اگرم با دختر شهری ازدواج کنه چون خانواده پسره با اونا هم فرهنگ نیستند مشکلات زیادی پیش میاد ولی خب دختری که توی شهر معیار های پسره رو داشته قطعا به احتمال کمتری تغییر هویت و شخصیت میده .

خوده پسره { که منظورم خوده نازنینم هستم :)  } دلش با دخترهای روستایی هست ولی ترس اینو داره که دختره عوض بشه .. البته اینکه دخترای روستایی کم توقع تر هم هستن برام مهمه ، چون من فقط یه دانشجوی ساده هستم :)  و نمی تونم هزینه آنچنانی بکنم ، البته ناگفته نمونه وضعم بهتر شد براش بهترین زندگی رو می سازم به امید امام زمان عج.

دختری در استانه بیست سالگی ، Kafshin Nicoulas ، فدریکا ، پسر اریایی ، سعید کریمی ، زهره سادات ، Alone Wolf ، دختر شیرازی ، دختر خوشگل ، خانوم انتگرال ، دختر پاییز ، شوخی جدی ، آخ داشت یادم میرفت، کابوی تنها و زندگی به شرط سید هم اگه میتونن نظرشون رو بگن خیلی خوشحال میشم.

من کاربر "پسری" هستم :)


مرتبط:

اختلاف بین زندگی در شهر و روستا چیه دقیقا؟

قضاوت های بی رحمانه در مورد روستایی ها

پسر مورد علاقم مجبور شده برای همیشه در روستا زندگی کنه

باید حداقل حدود دو سال با خانواده شوهرم تو روستا زندگی کنیم

حتما پسره مشکلی داره که میخوان از روستا براش دختر بگیرن

من نمی تونم تو روستا زندگی کنم

این فکر که دیگران مسخرم کنن که با یه روستایی ازدواج کرده ناراحتم میکنه

تصمیم درستیه که با یه دختر روستایی ازدواج کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)