سلام 
اگه شما از یه دختر تو دانشگاه ، به خاطر درخواست آشنایی، جواب رد بشنوید، این طبیعیه ؟ 
یعنی همه ی دختران بعد چندین بار درخواست و رفت آمد و اصرار تازه دختره اجازه میده که مثلا قبول کنن یه جلسه تو دانشگاه یا جایی قرار بذارن ؟
من اهل دختر بازی نیستم، ولی هم ترمی هام این طوری هستند، دختر مورد علاقه م تا الان دو بار بهم جواب رد داده .  یه بار ترم قبل که گفت من تمایلی ندارم، یه بارم این ترم که گفت لطفا مزاحم نشید. این دختر معمولی و حجابش هم مانتو هستش . حالا اینم بماند که ترم یک کلی چراغ سبز میداد،من روم نشد برم جلو چون جو برام غریب بود، ترم دو یه جورایی شرایط مهیا شد که جلو برم، ولی بازم روم نشد، الان مقداری جرات پیدا کردم ، اون رو ببینم میرم جلو .  
تجربه ای هم ندارم، نمیتونم کش بدم حرف زدن رو، این طور دقت کردم دختره اصلا روش نمیشه مستقیم نگام کنه . 
سوالم از دخترها ایناست؛
امکانش هست مثلا  از یه نفر حس خنثی داشته باشید بعد ببینید چون طرف زیاد به اصطلاح مزاحم میشه بهش یه شانسی بدین ؟ یا مثلا از طرف خوش تون بیاد ولی بنا بدلایلی ردش کنین ؟ تا الان که تقریبا دو ساله دو بار رفتم جلو دو بار جواب رد شنیدم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)