سلام

جایی برای خواستگاری رفتم به خاطر شرایطم که البته فقط وضع مالی نیست، خانواده دختر خانم راضی هستند و شاید دوست دارند که زودتر به نتیجه برسه . 

اما دختر خانم درخواست وقت و آشنایی بیشتر قبل از ازدواج کردند که کار عقلانی هست، خب تلفن زدن و صحبت کردن ها به شرط اینکه کسی نفهمه شروع شد اما توی این صحبت ها به من گفتند که من اصلا قصد ازدواج نداشتم اما از بس تعریف شما رو کردند من اجازه دادم به این حد برسه.

خب ازشون که میپرسم حالا نظر خودتون چیه، میگه به نظرم شما خوبید و مناسب ولی باز دو دل هست که اصلا باید این کار رو انجام بدیم یا نه، از طرفی اطرافیان شون در مورد از دست دادن این موقعیت نگرانش میکنن، من خیلی ناراحتم، کمکم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)