با سلام

من یه خانم حدودا ۲۷ ۲۸ ساله م و فوق لیسانس، از هم رشته ایم تو دانشگاه خوشم اومده، چند سال از این قضیه میگذره، من خیلی آدم جدی هستم (اون هم همین طور) و سرم رو میندازم پایین و اعتنا نمیکنم (اوایل اونم همین مدل بود، بعد ارتباط چشمی برقرار کرد) و ... 

در حد سلام و علیک باهاش حرف زدم و یه ترم سر کلاس ما میومد به عنوان استاد، تو اون مدت از اینکه پسر سنگینی بود و خیلی موفقه تو درسش و اساتید خیلی قبولش دارن و ...، ازش خوشم اومده ، فکر کنم حس دو طرفه ست، (رفتارشم با من نسبت به بقیه همکلاسی هام مهربون و کمک کننده تر بود، برخوردهای تصادفی، چند بار دیدم دور و برم بود یا با دوستش درگوشی حرف میزدن و دوستش به من نگاه میکرد...)، شرکت داره سربازی رفته و تدریسم میکنه .

من درسم تموم شده و باید مدرکم رو بگیرم، با اون اخلاق جدی که دارم احتمالا فکر کرده ازش بدم میاد و پا پیش نذاشته، حالا با این زمان کم که چند بار قراره ببینمش، احتمالا تو محیط دانشگاه، لطفا بگین  با این شرایط چه جوری بهش بفهمونم دوستش دارم تا اون بیاد جلو ببینم ، اصلا قصدش ازدواجه ، دوستی ، ... ؟

خودم میگم مستقیم بگم  که حسم بهش مثبته نه خواستگاری، ( چطوری عنوان کنم دقیقا؟ ) چون درسمم تموم شده و تو دانشگاه پخش نمیشه و خیالم راحت شه و هر روز فکرم درگیر نباشه.

ممنون میشم دخترهای مشابه شرایط من یا پسرهای جدی درونگرای این مدلی بگن نظرات شون رو


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)