سلام

من یه دختر بین 25-28 ساله ام. لیسانس و بیکارم. مشکلی که من دارم اینه که از یک سال پیش پیگیری کردم واسه عمل بینی و به خانوادم گفتم خودم هزینه عمل رو میدم ، چند تا تکه طلا داشتم که با فروشش هزینه عمل جور میشد،خانواده م هم وضعیت مالی متوسطی دارن ولی اون زمان پولی نداشتن که به من بدن، اول قبول کردن با اکراه البته، من بینیم واقعا به عمل نیاز داره .

رفتم دکتر خوب هم پیدا کردم دو نوبت هم با هماهنگی با خانواده رفتم پیش دکتر، ولی یه دفعه خانوادم گیر الکی دادن که مشکل مالی داریم و رفتن طلا هام رو فروختن و سر من بی کلاه موند . تمام برنامه هام به هم ریخت و داغون شدم. حدود یه ماه بعدش 6 میلیون رفتن وسیله برای خونه خریدن ، حالا من داغون تر شده بودم.

این ها که گفتن ما پول نداریم حالا این همه پول رو ... ! خلاصه بهم وعده دادن یه وام 5 میلیونی میخوایم بگیریم میدیمش به تو .چند ماه بعد وام جور شد ، دادنش به خواهر برادرهام که دانشجو هستند. بازم داغون شدم ، من واقعا به این عمل نیاز دارم، تنها ایراد صورتم بینیمه که خیلی داغونه، و خانوادم اصلا براشون این موضوع مهم نیست، من بخاطر بینیم اعتماد بنفسم خیلی پایین اومده تو هیچ مهمونی و مناسبت های فامیلی شرکت نمیکنم ... .

ازتون میخوام کمکم کنین چطور به خانوادم بفهمونم این عمل برای روحیه من حیاتیه ، تو رو خدا کمکم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)