سلام 

من یه پسری 15 ساله هستم ، یه موضوعی ناراحتم کرده اونم قیافه خودمه ، احساس میکنم زشتم ، خیلی افسرده شدم ،قیافم توی آینه جذابه اما از نزدیک که میبینم پر از جوش ، من وقتی بچه بودم خوشگل بودم همه دوستم داشتن و بهم حسودی میکردن اما وقتی به سن بلوغ رسیدم زشت شدم! 

چشمام گود افتادن ، زیرش سیاه شد ، پوست بدنم که سبزه بود الان تیره و زرد شدم ، دماغم بزرگ شده بیش از حد همه بهم میگن زشت و مسخرم میکنن توی خانواده ، با اینکه از خیلی همکلاسی هام قد بلند تر و خوشگل ترم اما وقتی یه پسر سفید و خوشگل رو میبینم بهش حسودی میکنم یا وقتی از یکی تعریف میکنن .

از همه تون سوال دارم به نظرتون این توی دوران بلوغ طبیعیه ؟ همه تون همین جوری بودین یا همین جوری زشت موندین ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)