سلام به همه ی کاربران عزیز و محترم

شرح ماجرایی پیچیده از نظر خودم رو براتون می نویسم و این خواهش رو دارم که اگر امکان داره منو راهنمایی کنید. 

ماجرا برمیگرده به زمانی که من بعد از مدت ها کلنجار رفتن با خودم به دلیل علاقه ای که به خانمی پیدا کردم و احساس کردم این حس دو طرفه ست. پس در نتیجه تصمیم گرفتم ابراز علاقه کنم. پیرو همین موضوع پیامی رو برای ایشون ارسال کردم و درخواست کردم فردای اون روز که ایشون رو می بینم به مدت چند دقیقه وقت شون رو به من بدن. 

وقتی که پاسخ دادن نوشته بودن اگر صحبتی هست همین جا بگید و من گفتم جای این صحبت در فضای مجازی نیست و ترجیح میدم رو در رو صحبت کنم. در نهایت قبول کردن. فردای اون روز اومد اما وقتی که خواستم برم برای صحبت ایشون به سرعت رفتن و هنگامی که صداشون زدم گفتن الان فرصت کافی ندارن و باشه برای یه فرصت دیگه. 

من رفتار ایشون را تا حدودی بی اعتنایی تلقی کردم ، چرا که شب قبلش صحبت کرده بودم و هماهنگ شده بودم. حالا از اون روز زیاد میگذره و من هنوزم ایشون را می بینم اما دیگه کوچکترین کلامی بین ما رد و بدل نمیشه. از نظر شما عزیزان من باید مجدد برای این صحبت پیش قدم میشدم و یا اگر بعد از این مدتی که گذشته دوباره بخوام اقدامی کنم فایده ای داره ؟ 

احساس میکنم یک نوع سردی ارتباط پیش اومده. چرا این مشکل پیش اومده واسه من نمیدونم. ولی ازتون میخوام منو راهنمایی کنید. اولین باری بود یک نفر این طور به دلم میشینه. و چون اهل روابط عجیب غریب امروزی نبودم و نیستم برام خیلی مهمه بتونم این حس پاک رو به یک سرانجامی برسونم که هر چی شد حداقل به دلم مدیون نمونم. 

پیشاپیش سپاس از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)