سلام

پسری هستم که وقتی پونزده ساله بودم چند تا همسایه دختر داشتیم توی محله مون که من نسبت به یکی شون حس خاصی داشتم و وقتی که میدیدمش تپش قلب میگرفتم . بعد از یکی دو سال اون ها از اون محله رفتن و من هم تقریبا بیشتر مواقع به یادش بودم . 

الان حدود پنج سال از اون زمان میگذره و من بیست ساله شدم و دانشگاه میرم . اما هنوزم گاهی فکر و ذکرش میاد توی ذهنم ، این چند سال هم به یادش بودم. این چند وقت گذشته هم چند بار خوابش رو دیدم . چند بار هم خواستم فراموشش کنم ولی نشد . توی این چند سال هم با هیچ دختری دوستی و ارتباطی نداشتم . 

اما میخواستم بدونم آیا من واقعا عاشق شدم ؟ این حس اسمش چیه دقیقا ؟ آیا واقعا اسمش عشقه یا تحت تاثیر جوگیری های دوران جوانی هست . 

یعنی در آینده که بخوام ازدواج کنم ( حدود 25 سالگی ) ممکنه من اون رو فراموش کنم و بتونم با کسی دیگه که دوستش داشته باشم ازدواج کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)