سلام دوستان 

می خواستم بپرسم چرا بعضی متاهل ها فکر می کنن باید دست همدیگه رو توی خیابون بگیرن ... حالا من بعضی کارهای دیگه رو نمیگم که ... بابا تو خیلی دوسش داری نیازی نیست بیای توی خیابون ابراز کنی ... بی انصاف این همه دختر پسر مجرد نمی بینی توی این برهه مخصوصا ... اصلا تو بگو یه مجرد باشه توی کل جامعه اصلا بگو هیچ کسی مجرد نباشه نفس این کار اشتباهه حداقل توی فرهنگ ما ...

 بی انصاف بودن و بی فکر بودن حدی داره .... حالا من یه پسرم این حرف رو میزنم ولی به نظرت خدا قهرش نمی گیره یه دختر که ( از خوبی بعضی از ما پسرای بی انصاف ) خواستگار نداره و یا شرایط ازدواج رو فعلا نداره و اهل اون کارام نیست دلش میشکنه .... بابا همین چند روز پیش یه خانمی توی یه پستی می گفت توی مترو بودم یه خانم و آقایی رو توی یه وضعیتی دیدم .... رومو برگردوندم اشک توی چشمام بعد از چند لحظه جمع شد کنترل کردم خودمو .... 

من که پسرم و اهل دوست دختر هم نیستم هم احساسی میشم دیگه چه برسه به یه دختر پاک و معصوم ... باور کنید شاید بعضی متاهل هام از دیدن این موارد ... خیلی حالا بلدی زندگی کنی و دوسش داری شش ماه همدیگه رو تحمل کنید و آمار طلاق رو نبرید بالا هنر کردید ... من یه پسر مجردم ولی مطمئن هستم زن از شوهرش مطمئن باشه بهش اعتماد داشته باشه مرد به خودش برسه و اخلاقشم خوب باشه احتیاجی به این چیزها نیست ، خود زن شوهرش رو قورت میده ( البته ببخشید ) 


انتقاد از متاهلین

متاهل ها، توی جمع رعایت مجردها رو بکنید!

متاسفم واسه همه متاهلان و واسه خودم که مجردم

گرفتن دست همسر در خیابان اشکال داره؟

انتقاد از رفتار زن و شوهرها در اماکن عمومی

عروس و داماد رفتاری داشتند که من همه ش سرم پائین بود

پرهیز از شوخی های زناشویی جلوی خواهر و برادر مجرد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)