سلام 

من دختری ۱۸ ساله هستم که به خاطر یه سری مشکلات دارم افسردگی میگیرم؛

 اول اینکه از دوران بلوغ بدنم جوش میزد و جاشون به صورت لکه های قهوه ای مونده به هیچ صورتی هم نمیتونم موهای زائدش رو از بین ببرم چون جوش میزنه ، فقط لیزر میمونه که فعلا نمیتونم .

الانم بازوهام خیلی بد جوش زده و دارم دیوونه میشم ، دکترم زیاد رفتم یه عالمه قرص و لوسیون و کرم استفاده کردم خوب نمیشن که. هر وقتم اعصابم خورد میشه میکنم شون ، واقعا دست خودم نیست خیلی هم تلاش کردم بهشون دست نزنم از یه طرف واسم خواستگار اومده و فعلا نشون گذاشتن منم میترسم این جوش هام خوب نشه ، صورتم در حد یکی دو تا جوش داره ولی بازوهام پر لکه و جوش شده . چی کار کنم همش به مردن فکر میکنم و اینکه کسی که دوسش دارم رو از دست بدم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)