سلام 

پسری هستم 22 ساله ، قصد ازدواج با یه خانم 22 ساله رو دارم ، مدت یک سال هست که خانواده ها در جریانن و قراره با هم بیشتر آشنا بشیم ، ایشون آدمی با اعتقادات مذهبی و خجالتی هستن و همچنین به پیشنهاد خانواده ها حریم هایی بین ما وجود داره که اجازه نمیده هر حرفی رو به راحتی بهم بزنیم . 

چند وقت پیش در مورد یه موضوع با من حرف زدن و بهم گفتن ممکنه با فهمیدین این موضوع نظر من در مورد ازدواج با ایشون عوض بشه ، وقتی کمی بیشتر پافشاری برای عنوان کردن این موضوع کردم ، فهمیدم موضوع مربوط میشه به عمل های جراحی که ایشون تا سن 6 ماهگی در بچگی کردن  و میگفتن تو سن 18 سالگی به دلیل بد زدن بخیه ها در اون سن بچگی آب آورده بوده ( کمی برای منم عجیبه )  و دوباره بخاطر این آب اوردن عمل شدن و رد جراحی ها مونده و این موضوع رو به عنوان موضوعی که توی حوزه زیبایی قرار میگیره مطرح کردن .  

به دو دلیل بیشتر از این حد نخواستم درباره اینکه دلیل عمل جراحی چی بوده و کدوم نقطه بدن بوده بدونم یکی اینکه موضوع شاید یه موضوع کاملا شخصی و خصوصی باشه نتونستم زیاد در مورد این موضوع بپرسم و خودشونم گفتن خانوادشون قراره مطرح کنن دوم اینکه واقعا بدون اغراق میگم موضوع زیبایی رو همه در نظر میگیرن ولی  اونقدری برای من مهم نیست که بخواد باعث بشه تصمیمم در مورد ازدواج با ایشون عوض بشه 

حالا چند تا سوال ذهن منو درگیر کرده 

1 - آیا موضوع میتونه اونقدر مهم باشه که توسط خانواده ایشون به خانواده من مطرح بشه ؟ 

2 - رد بخیه ای که بد زده میشه تا چه حد میتونه توی زیبایی تاثیر بذاره و بد شکل باشه ؟ 

3- کدوم قسمت بدن میتونه این اتفاق براش بیفته چون به نظرم هر چقدرم بد باشه قابل ترمیمه ؟

4 - اگر کسی اطلاعات یا تجربه ای توی این موضوع داره ممنون میشم در میون بذاره بسیار سپاسگزارم


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)