سلام

17 سالگی با یه دختر آشنا شدم ، ولی بخاطر اشتباهاتی رابطه مون شکر آب شد ، گفتش میخوام درس بخونم ، منم گفتم بخدا عاشقتم دوست دارم باور نکرد و از اون محله رفتن ، الان می‌دونم کدوم شهر هستن ولی محله شو نمیدونم .  

اطلاعاتی ازش در حد تاریخ تولد ، اصالت ، محل زندگی ، تعداد اعضا خانواده ، کمی اطلاعات ظاهری (بدون در اختیار داشتن عکس ) و نام و نام خانوادگی و رشته دبیرستان هست . 

الان من ۲۵ سالم شده ۱۸ تا ۲۰ رفتم سربازی محل کارم استخدام شدم با حقوق خوب کنارش درس خوندم و با پولام کار آزادی زدم ، و ما بقی شرایط هم خوبه .

میتونم از روی این اطلاعات پیداش کنم ؟ خیلی دوسش دارم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)