سلام

بنده دختری هستم که میخوام در مورد مسئله ای نظر دوستان رو بدونم. پیش اومده که ناراحت نبودم و  دیگران فکر کردن ناراحتم ! یا حتی تو یکی از مراسم ها من خوشحال بودم ولی وقتی فیلم اون مراسم رو دیدم متوجه شدم به واسطه ی مدل چهره م مثلا مدل بینی ، فک و ... توی فیلم این طور به نظر میرسه که من از چیزی بدم اومده ! 

ناگفته نماند که محجبه هم هستم و همون طور که میدونید در برخی افراد چهره با داشتن حجاب، گرفته تر به نظر میرسه. اینکه بخوام بینی عمل کنم یا فک و ... غیر ممکنه . ولی میخوام بدونم چطور میشه چهره شاد به نظر برسه ؟ خصوصا مدل ابروها و ... اصلا درست شدنی هست ؟! 

این نکته رو هم بگم که من لباس های رنگی می پوشم و مشکل از چهره مه که غمگین به نظر میرسه و مسلمه که همه جا هم نمیشه خندید و لازمه بعضی مکان ها جدی بود. 

ممنون میشم دوستان اگه اطلاعاتی دارن در اختیارم بذارن 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)