سلام

میخواستم بدونم صداقت تا چه حد مهمه به نظر شما ؟ باید درباره خودم به مردم دروغ بگم؟ مثلاً من پیش پدرم کار میکنم یه درآمد بخور نمیر دارم ، چون پدرم شخص متمولیه همکاراش میگن برای این زن بگیر ، اونوقت من باید بگم والا به خدا پول ندارم، کسی هم باور نمیکنه یا جلو فامیل های مادرم میگم پول ندارم مادرم عصبی میشه میگه چرا گفتی ؟

راستش من خیلی بیخیالم ، البته در حال مهارت آموزی هم هستم ولی برای آینده اصلاً نقشه ای ندارم اصلاً با این که راست حسینی بگم من بی عرضه م ، هیچ مشکلی ندارم ولی نمی دونم چرا برای خانواده ام انقدر سخته حرف راست شنیدن ، یا اصلاً یه چیز دیگه مثلاً به مشتری هامون میگم ما سودمون ده هزار تومنه میگن ما خودمون کاسبیم آخه چرا کسی برای صداقت احترام قائل نیست ؟


مرتبط:

حد و مرز صداقت قبل از ازدواج

در خواستگاری دروغ گفتن نشانه ی نداشتن صداقت هستش ؟

شروع زندگی با دختری که صداقت نداره عاقلانه است ؟

صداقت خواستگارم منو دو دل کرده!

در مورد بیماریم( اختلال دو قطبی) ، چقدر باید صداقت داشته باشم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

چطوری در جلسه خواستگاری، بدون دروغ دل طرف رو بدست بیارم ؟

دروغ هنگام تحقیق در خواستگاری

خواهشا در جلسه خواستگاری راستش رو بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)