سلام 

دختری هستم 26 ساله ،پرستار و موقعیت خانوادگی ام از لحاظ مالی و اجتماعی خدا رو شکر مطلوبه با تیپ و ظاهر خوب. راستش توی انتخاب دچار تردید شدم ، قضیه اینه که من دو تا خواستگار دارم ، یکی 35 سالشه ، پزشکه و تخصص میخونه ، تیپش معمولی و نسبتا سنتیه ، خونه و ماشین داره ، اخلاقش خوبه و خیلی خاکی و متواضع ، اون یکی 29 سالشه ، کارمند بانکه ، ماشین داره ، یه خونه هم داره میسازه ، خوش پوش و خوش قیافه اس اما یکم شکم داره، یعنی یه نمه چاقه ! خونواده خوبی داره ، خودشم سر سنگین و متینه  اما این وسط دو تا گزینه دیگه هم هست ، یکی یه پسر 24ساله که تو بیمارستان منو دیده و مدام پیگیره که دوسم داره ، میگه معلمه از این فشناس ، قد بلند و لاغر اندام خونه نداره ، اما خونوادش پولدارن!  

اما خودم یکی رو دوس دارم که نمیدونه ! فقط میدونم باید حدود 30 سال باشه با این که خونواده پولداری نداره اما یه دفتر نسبتا شیک داره  یعنی خود ساخته است ، میدونم مهندسه و تازه داره برای دکتری میخونه ، خیلی شیک پوش و مغروره ، یه بار با مادرش اومده بود بیمارستان ، مامانش یه جورایی نگاهم میکرد !!! 

خودش حتی نگاهمم نکرد یعنی کلا بی خیال دخترا بود !!! چیکار کنم ؟ چطوری به جمع بندی برسم. کدوم ملاک مهمتره ، خونه ،درآمد ، قیافه،  کدوم تون تو یه همچین شرایطی بودین ؟ چطوری تصمیم گرفتین ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)