سلام

می خوام بدونم وقتی ازدواجی به خاطر مهریه بهم می خوره ، چطور میشه طرف رو برگردوند که غرورمون حفظ بشه ؟ 

من با یه آقایی سه ماه صبحت کردم ، خیلی بهم می خوردیم ، تو این مدت چند بار از مهریه سوال پرسید ، بابام گفت جواب مشخص نده ، شب بله برون دایی مون گفت ۲۰۰۰ تا،  بعدم کمی بحث پیش اومد حتی به ۵۰۰ ام راضی شدیم ولی خواستگارم کلی سکوت مطلق کرده بود، یهو پا شد گفت من به دخترت نمی خورم ، ان شاء الله با کسی با فرهنگ نزدیک به خودتون آشنا میشن و خداحافظ . 

حتی پدر و مادرش نمی خواستن برن ،  اون پا شد رفت بیرون ، بعد از اون یه بار بهش زنگ زدم یه کم تند حرف زدم ولی اون فقط گفت بحث مهریه ام یه بخشی از دنیای ماست که مال ما تضاد داره نه شما با آدمی که مادیات اولویت بالا نیست براش خوشبخت میشی نه من .

حالا من این ها رو توضیح دادم که ماجرا رو بدونید ولی سوالم اینکه تا حالا شده کسی رو برگردانید ؟ به غرورتون توهین نشده ؟ این که پدرت باهاش صبحت کنه بد نیست ؟ بابام میگه حیف بود . میشه تجربیات تون رو بگین ، اگه برگشت بعد چی شد نزد تو سرتون اینو ؟


مرتبط با برگرداندن خواستگار:

به خواستگارم جواب منفی دادم ولی الان پشیمونم

بیشتر از 2 ماهه که از خواستگارم خبری نشده، ممکنه برگرده ؟

پسری که از خودم دورش کردم، حالا مشکلاتش حل شده، میترسم تحویلم نگیره

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

چطوری به خواستگارم بفهمونم که من اون رو رد نکردم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه) برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)