سلام

پسری هستم ۱۸ ساله ، در دی ماه مدرک پیش دانشگاهی می گیرم ،یه درس رو از قصد افتادم بخاطر همین دی می گیرم . آشنا مون گفته دانشگاه فعلا نرو ، مدرکت رو که گرفتی بیا این قسمتی که من میفرستمت سرباز شو ، سرباز که شدی جذب همین کار میشی ، بعدش میتونی هم زمان زبان انگلیسی تو تقویت کنی و پس از سربازی در کنار درس مشغول به کار بشی ، حالا کار چیه ؟

حفاظت اطلاعات هواپیما با حقوق ماهی ۵ تا ۱۰ میلیون . سوال اولم اینکه به نظرتون اول درس بعد سربازی بعد کار ، یا اول سربازی هم زمان کار و درس ؟

سوال دوم هم اینکه ؛

خوب من نظام قدیم هستم ، در صورتی که کنکور بر داشته بشه یا تا اون زمان کنکور نظام قدیم بر چیده بشه ، امکانش هست من دانشگاه برم ؟

مرتبط:

لیسانس کامپیوترم رو که گرفتم برم ارشد بخونم یا برم سربازی؟

نمی دونم برم سربازی یا بشینم واسه ارشد بخونم

ارشد بخونم یا برم سربازی؟، می ترسم بیکار بمونم

بعد از سربازی میشه برای یه رشته خوب درس خوند؟

بحث غیبت سربازی و تحصیل در دانشگاه

میخوام از دانشگاه انصراف بدم برم سربازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) سربازی و ادامه تحصیل (۱۱ مطلب مشابه)