سلام 

من دختری 23 ساله هستم . به همفکری نیاز دارم ، حدود دو ماه قبل ، یه آقا پسر همسن خودم، برای ازدواج ، بهم معرفی شد. معرف مون خانواده یکی از دوستام بودن. کاملا تضمینش کردن. مادرش با مادرم تماس گرفتن و قرار شد بهشون وقت بدیم. اما متاسفانه چون پدرم مسافرت بود همش قرارمون به تعویق افتاد و یک ماه قبل به اصرار معرفمون، شماره منو دادن به آقا پسر که با هم آشنا بشیم و اگر از هم خوشمون اومد قرار رسمی مون حتمی بشه.

راستش همه چیز خیلی خوب پیش رفت، یه جورایی دلبسته و وابسته هم شدیم. تا جایی که بدون اطلاع خانواده ها خودمون دو تا رفتیم انگشتر چند میلیونی برای نامزدی مون خریدیم ... . که مثلا یه مرحله جلو بیفتیم.

تا این که یک هفته قبل، رفتار این آقا کاملا باهام عوض شد ... سرد سرد و گفت دیگه مزاحمت نمیشم و همه چی تموم!

واقعا تعجب کردم . مگه میشه ... ما دو تا حتی کوچکترین برنامه ریزی های عروسی رو انجام داده بودیم . باورم نمی شد . توضیحی نداد . فقط گفت مشکل خانوادگی دارم . اگه حل بشه بهت میگم . اگه نشه تموم ! دیوونه شدم.

از طرفی احساسات خودم ... از طرفی خانواده م که از هیچی خبر ندارن و کماکان منتظر اومدن این خانواده هستند و بی دلیل نیومدن شون برامون حکم بی آبرویی داره ... . تا اینکه دیروز از طریق معرف مون متوجه شدم مادر این آقا تازگی عکس های منو دیدن، و منو نپسندیدن ... یعنی گفتن من زشتم !

راستش مخالفتی ندارم، خودمم میدونم ... قیافه م اصلا خوب نیست. دماغ ... دهن ... پوست ... اصلا خوب نیستم. غرورم خورد شد. واقعا نمیدونم باید چیکار کنم. چیزی نیست که دست خودم باشه، از طرفی نمیتونم به این سادگی ها کنار بیام با این قضیه ... . 

دلم شکسته... اما بخاطر خانوادمم که شده میخوام هر طور شده این آقا برگرده و حداقل یه جلسه خواستگاری رو بیان.

خواهش میکنم هرکس هرچیز منطقی به ذهنشون میرسه بهم بگه. اگه این آقا برگشت چه رفتاری داشته باشم درسته ؟

اگه برنگشت چیکار کنم و چطوری برای خونوادم توضیحش بدم...


مرتبط:

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

به خاطر ارتباط پنهانی با دخترم مورد نظرم، پدرش مخالف ازدواج ماست

خانواده های ما با ازدواجمون مخالف هستند

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست

چکار کنم خانواده م با ازدواجم در سن پایین مخالفت نکنن

خواهران خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مخفیانه با دختر خالم برای ازدواج ارتباط دارم چون پدرامون مخالف هستند

خانواده خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مادر خواستگارم به دلیل این که بیوه هستم مخالف ازدواج ماست

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

مخالفت مادر با ازدواج به دلیل بی پولی پدر دختر

خانوادم بشدت با ازدواج مجدد ما مخالفت میکنن

فقط به خاطر مخالفت خواهرش از ازدواج با من منصرف شد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)