سلام دوستان

من دختری بیست ساله هستم ، قبلا خواستگارانی داشتم ، ولی اخیرا خواستگاری دارم که کامل میشناسم شون و خیلی بهم علاقه دارن و پسر مثبت و خوبی هستن ، شرایط شون هم تقریبا متوسطه ،  پدرشون در قید حیات نیستن و با مادرشون تنهایی زندگی میکنن ، برادری هم ندارن ، خواهرشون هم ازدواج کرده . 

مشکلی که هست اینه که ایشون عنوان کردن که وقتی ازدواج کردن میخوان مادرشون رو هم بیارن پیشمون و با هم زندگی کنیم ، این قضیه منو دو دل کرده . 

راستش من همیشه رابطه ی خودم رو با مادرم که مقایسه میکنم نظرات و علایق مون زمین تا آسمون فرق داره ، حتی بعضی اوقات سر مسائل مختلف خیلی اختلاف نظر داریم ، همینم باعث میشه بحث پیش بیاد ، تا حالا هم تو همچین شرایطی نبودم ، و خب به این فکر میکنم که اگه با ایشون ازدواج کنم به احتمال زیاد نتونم با این قضیه کنار بیام . 

به این فکر میکنم که شاید الان احساساتی بشم بگم آره ولی وقتی منطقی به این قضیه نگاه میکنم میبینم واقعا زندگی کردن با مادر شوهر تو یه خونه سخته .

شاید من یه موقع هایی دوست داشته باشم با شوهرم تنها باشم و خلوت کنم ، شاید دوست داشته باشم که تو خونه ام راحت باشم و با شوهرم درد و دل کنم ، یا حتی شاید دوست داشته باشم با شوهرم تنهایی برم بیرون ، یا دوست داشته باشم اون جوری که دوست دارم زندگی کنم ، میخوام خودم خانم خونه ام باشم . 

نمیشه که من خودم بگم خونه ی جداگونه بگیر واسش، هم به خاطر هزینه ی خونه گرفتن و هم اینکه مادرشون تنها نمونه ، اون آقا پسر میخوان که سه تایی زندگی کنیم ، اینو پیشنهاد نکنین که بهش بگم واسه مادرت خونه بگیر چون خودمم میدونم شدنی نیست ، دوستان به نظرتون چیکار کنم ؟

خواهرانه و برادرانه بهم بگین اگه به جای من بودین چیکار میکردید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) زندگی با خانواده شوهر (۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)