سلام دوستان

لطفا متن زیر رو بخونید و بعد با جواب هاتون بهم کمک کنید ممنون

راستش من با یکی از همشهری هام تو اینستا آشنا شدم، ایشون رشته دارو میخونه و منم مهندسی یکی از دانشگاه های برتر کشور که البته من تموم کردم و دارم میرم امریه ، 5 ماه تو اینستاگرام با هم در ارتباط بودیم ولی خوب هیچوقت "تو" صدا نکردیم هم رو و به طور کلی بیشتر رابطه مون دوستانه بودش ولی من این مدت هم از مدرسه سابقش و هم جایی که کار میکرد تحقیق کردم و فهمیدم دختریه که من میخوام.

چند روز پیش تو اینستاگرام بهش گفتم البته اولش خیلی اصرار کردم که حضوری بهش بگم ولی قبول نکرد، واسه همین حضوری بهش گفتم ولی جوابش اینطوری بود :

« من الان شرایطش رو ندارم، الان تو خودم این حس رو (حس ازدواج) نمیبینم، خانوادمم الان اجازه نمیدن بهم »

منم بعدش گفتم لطفا بیشتر فکر کنید و منتظر میمونم باز هم ، راستش منم الان شرایط ازدواج رو ندارم اصلا و ابدا، فقط میخوام یه خواستگاری ساده بشه تا بعدش شرایط مون بهتر بشه، حالا به نظرتون با این تفاصیل آیا ایشون رو میشه قانع کرد؟ من برداشتم اینه که ایشون نظر منفی راجع به من نداره ، به نظرتون برم جلو ؟ کسی همچین تجربه ای داره؟

 

مرتبط:

آقا پسرها، به محض فراهم شدن حداقل ها ازدواج کنید

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

حداقل امکاناتی که یه پسر 25 ساله باید برای ازدواج داشته باشه؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

حداقل شرایطی که یه پسر قبل از ازدواج باید داشته باشه چیه؟

دختران، خواستگار یه حداقل هایی باید داشته باشه، یعنی چی؟

همه کسانی که ازدواج کردن از اول خونه و ماشین داشتن؟

با 5 میلیون پس انداز و حقوق ماهی 1 میلیون، خواستگاری برم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)