سلام 

دختری٣٠ ساله و شاغلم ، بر خلاف هم دوره ای های خودم نتونستم پس اندازی داشته باشم . همیشه فکر میکردم وقتی بخوام ازدواج کنم همین که خودم شاغلم خودش خیلیه و اصلا لازم نیست پس انداز چندانی داشته باشم و به قول معروف جهیزیه سنگینی بدم.

 اما الان با این اوضاع اقتصادی ظاهرا نمیشه با دست خالی زندگی مشترک رو شروع کرد . من موندم و کلی پشیمونی از ولخرجی کردن البته اینم بگم شاید بیشتر خرج هام بخاطر خانواده م بوده ، مثل لوازم خانه و مسافرت بوده تا برای شخص خودم ولی به هر حال میتونستم بهتر مدیریت کنم. الانم نمیدونم واقعا با حقوق ماهیانه م چیکار کنم که ارزشش حفظ شه اقلا ، از این به بعد پس انداز کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)