سلام 

من ٣٠ سالمه و شاغلم ، سه تا خواهر بزرگتر دارم که مجردن. از بچگی خیلی تو دار بودم تو انجام کارهام همیشه سعی میکنم قاطع و منطقی باشم ولی ظاهرا این رفتاری که همیشه بنظرم بهترین بوده الان باعث شده بهم برچسب خشک سرد و بی احساس رو بدن حتی خانواده خودم.

چون وقتی در حالت عادیم هستم دیگران فکر میکنن عصبانیم ، انگار چهره م عصبی نشون میده ... واسه همین این چند سال اخیر رو بوتاکس میکنم که ناخوداگاه اخم نکنم. تا ٢۴ سالگی خواستگار نداشتم ولی اولین ملاقات آشنایی برام بدترین خاطره شد ، هر چند مقصر خودم بودم به خاطر همون حالت اخم آلود صورتم و اینکه جدی و قاطع بودم در حرف زدن باعث شد طرف بگرخه و پشیمون بشه.

این حالت یک در میان در مورد خواستگارهام اتفاق می افتاد و الان دیگه عادت کردم. من تو آشنایی ها اول در مورد معیارام میگم و با سوال پرسیدن سعی میکنم طرفم رو بهتر بشناسم و کلی سوال میپرسم که چون چند روز طول میکشه طرف فکر میکنه باید بعد این چند روز دیگه کمی از احساسات هم وارد بشه ولی من فکر میکنم تا مرحله ی آخر خواستگاری بهتره احساسات درگیر نشه! بعضی ها هم اصرار دارن همون اول در مورد مسائل و علایق جنسی بگن چون تو اولویت شونه ولی من قبول نمیکنم و همین باعث میشه فکر کنن سردم.

حالا من نمیدونم یه دختر که بخواد در جلسه اول آشنایی هم سنگین باشه هم منطقی هم با احساس چطوری باید حرف بزنه ؟

از طرفی من به مردها زیاد اعتماد ندارم و ارتباط برقرار کردن باهاشون برام سخته ، شاید چون با پدر و برادرم هیچوقت نتونستم رابطه عاطفی برقرار کنم.  چیکار کنم که رابطه درست و مطابق عرف و شرع داشته باشم ؟


مرتبط با اولین جلسه خواستگاری یا قرار آشنایی:

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

کسب شناخت از دختر در اولین جلسه خواستگاری

برای شناخت ، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

خواستگاری راهی درست برای شناخت

نوع پوشش دخترها و شناخت ذائقه پسرهای دم بخت

در جامعه ما آقایون و خانم ها شناخت ناقصی از هم دارند

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی ؟

شیوه ی برگزاری جلسه اول خواستگاری

نوع لحن و نحوه برخورد در جلسه اول آشنایی برای ازدواج

خانم ها تو جلسه اول خواستگاری به چه چیزهایی توجه می کنن؟

در جلسه اول خواستگاری آقایون به چه چیزایی توجه میکنند ؟

برگزاری جلسه اول خواستگاری در بیرون از خونه دختر

اگر خواستگاری در جلسه اول به دلتون نشینه، بازم ادامه میدید؟

بعد از جلسه اول خواستگاری چطور بگیم که مایل به ادامه هستیم ؟

رفتار پسر در جلسه اول خواستگاری چطور باید باشه ؟

نوع لحن و نحوه برخورد در جلسه اول آشنایی برای ازدواج

شرح واکنش های مراحل اول آشنایی برای ازدواج

در جلسه آشنایی بین پدرم و خواستگارم بحث شد

در جلسات آشنایی ازدواج خودِ واقعی مون رو معرفی کنیم

مدیریت اولین قرار آشنایی برای ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه)