سلام

من دختری با بیست و سه سال سن با اصالت و خانواده و پدر پولدار هستم ، خواستم ببینم کسی هست تو وبلاگ شما مثل من شکست عشقی خورده باشه ، نتونه ازدواج کنه ؟ 

اصلا کسی هست دنبال ازدواج الکی باشه ، من نمیدونم با کس دیگه ای لحظات عاشقانه رقم بزنم از طرفی خیلی پدر مادر خوبی دارم و میدونم اصلی ترین نگرانی شون ازدواج بچه هاشونه ، میخوام یکی باشه پنج سال دیگه باهاش ازدواج کنم ، پسر از لحاظ ظاهری خیلی مهم نیست سنشم زیر ۳۵ باشه نه پولداریش مهمه نه خونه نه ماشین .

ما فقط مثل دو تا دوست کنار هم زندگی میکنیم هیچ کسی هم نمیفهمه ارتباطی نداریم ، جلو خانواده ها دو تا کفتر عاشق ، وقتی تنهاییم خروس جنگی بشیم این تیکه رو شوخی کردم ، اما خداییش کسی هست بیاد ۵ سال دیگه با همین شرایط با هم ازدواج کنیم ؟

برای شک نکردن پدر مادرم و خانواده ، مهریه رو می‌گیرم حق طلاق میگیرم و هر کوفت دیگه ای در عوض اجازه میدم پسره هر کاری که دلش می‌خواد بکنه با همه بگرده بره این ور اون ور فقط  عشق و حال کنه فقط به من کاری نداشته باشه منم بهش کاری ندارم .  

 آیا هست ؟

چنین پسری هست ؟ بخدا میذارم همش بره تایلند ، آنتالیا، دبی ، همه رو تنها بره ... هر کاری خواست بکنه فقط به من کاری نداشته باشه .

اگر واقعا هست همچین پسری یه کاری کنه با هم آشنا بشیم ، من واقعا اون قسمت از مغزم که باید عاشق جنس مخالف بشه  یا چه میدونم حس جنسی داشته باشه سوخته ، البته از اولشم نبود یکی بود که فقط واسه اون بود یکی بود اما یکی نبود همه ی دنیام بود اما رفت بی خداحافظی .

پسری هست؟

الان یکسری میگن خب این دیوونه بازی ها چیه ، اما من نمی‌ تونم برای کسی فیلم بازی کنم که دوستش دارم ، شب ها کنارش با لبخند بخوابم و شب بخیر بگم من اگه یک شب خواب اون پسری و ببینم که دوسش دارم تا چهار شب بعدش فقط گریه می‌کنم ، وقتی یک پسر ساده ای از من خوشش بیاد و منم باهاش ازدواج کنم من که یک درصدم دوسش ندارم ، نگاهم به نگاهش بیوفته گریه م می‌گیره چون اونی نیست که میخوام .

اصلا پسر رییس جمهور باشه هر چی باشه من اونی رو میخوام که خدا نخواست ، پس منم اونی که خدا می‌خواد و نمیخوام .  

پسری هست؟

یعنی پسری نیست شیطون باشه اما خانواده ش مذهبی باشن بیاد با ازدواج با من ، یه حجابی بندازه سر کارهاش همه فکر کنن متاهله ، توبه کرده ، اما من میذارم هر کار دلش خواست بکنه ، فقط به من گیر نده ، یعنی هیچ حسی به من نداشته باشه ، نپرسه کی میای ؟ نگه چرا میری ؟ چی پوشیدی ؟  و ... 

 هست؟ آیا هست؟ 

کاش حداقل اقامت جایی و داشتم اونوقت میتونستم یه زندگی غیر مشترک و شروع کنم البته شاید  تا ۵ سال دیگه گرفتم ، راستی تا اون وقت کار هم می‌کنم قول میدم حتی یک قرون هم پول ازش نگیرم  خودم تا اون موقع کامل مستقل میشم 

نبود؟

اینم بگم من کار خونه انجام ندیدم آشپزی هم نمیکنم در موارد خاص اگر عشقم بکشه یه چیزی بپزم ، قدش از 170 به بالا باشه چون خودم ۱۷۰م دیگه خیلی هم داغون نباشه خانواده ها شک کنن .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)