سلام و وقت بخیر خدمت دوستان گرامی

دختری هستم ۱۹ ساله ترم ۱ مترجمی زبان دانشگاه پیام نور . یک سال پشت کنکور موندم ولی به نتیجه دلخواه نرسیدم . هم شرایط سختی داشتم هم خودم رو مقصر می دونم که کوتاهی کردم ولی بعضی وقت ها به این فکر می کنم که بهترین عملکرد رو تو اون روزهای سخت داشتم آخه حسابی روحیم به هم ریخته بود . دلم میخواست بخونم ولی کم درس می خوندم حس می کردم حالیم نمیشه . اینم بگم من تا اول دبیرستان ۲۰ بودم و دوم ۱۸/۵ بعدش کم کم افت کردم. خیلی سخت بود برام این افت تحصیلی . خیلی استرس داشتم موقع درس خوندن .

خلاصه اینکه الان دو دلم که برای کنکور ۹۸ بخونم و برای رشته های پیراپزشکی تلاش کنم یا بخونم برای زبان که دانشگاه دولتی بیارم. به دانشگاه فرهنگیان هم فکر کردم البته برای رشته زبان ولی نمیدونم کدوم راه بهتر و عاقلانه تره .

 کاملا سردرگم شدم . اینم بگم که به پیراپزشکی ها خیلی علاقه دارم خصوصا رشته پرستاری ولی میگن خیلی خیلی سخته و ... همچنین عاشق زبانم ولی تو دانشگاه پیام نور وجدانم آسوده نیست هم از نظر شهریه هم آینده شغلی آخه خیلی شنیدم زبان رشته معمولیه و آینده آنچنانی نداره . وجهه اجتماعی رشته برام مهمه .

 لطفا ... خواهشا ... راهنماییم کنید که چیکار کنم  . آینده شغلی کدوم رشته بهتره ؟ ضمنا نمیتونم  برای تحصیل راه های دور برم ٬  مشکل شهریه هم هست .

 ممنون بخاطر وقتی که گذاشتید.


مرتبط با رشته های پیراپزشکی:

رشته های پیراپزشکی داره اشباع میشه؟

بازار کار، فرصت شغلی، درآمد و ... رشته های پیراپزشکی

کدوم رشته های پیراپزشکی بازار کار داره؟

سوال در مورد بازار کار رشته های پزشکی و پیراپزشکی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)