سلام 

من به کمکتون، سخت نیاز دارم. از همین الان ببخشین که انقد بار غم متنم زیاده . 

من دختر خیلی موفقی بودم که هوش و پشتکارم زبانزد اطرافیان بود، توی المپیادهای علمی مختلف رتبه میاوردم و کلا رو رشته پزشکی حساب کرده بودم ، همیشه از هر نظر تو چشم بودم .

ولی کم کم همه چیز خراب شد، توی درس هام افت کردم کنکورم رو خراب کردم، بعد از اون دو بار کنکور دادم ولی باز هم انگار نه انگار، سمت کتاب نمیرم ، برم هم بعد یکی دو روز بهم میخوره همه چی و نمیخونم . 

هیچ کاری رو به اتمام نمیرسونم، نصفه ول میکنم ، اونم منی که یه زمان همه فن حریف بودم ، سرزنده و شاد و به شدت اجتماعی بودم که کم کم از جمع فاصله گرفتم و چند ساله که گوشه گیر شدم، به شدت از همه چیز میترسم. از تاریکی وحشت دارم و همش توهم میزنم کسی منو نگاه میکنه، بی دلیل از حیوانات میترسم و فوبیا دارم، اصلا خواب راحتی ندارم و باورتون نمیشه من چند ساله که خواب درست حسابی نمیبینم همش بی سر و ته و وحشتناک .

عصبی و پرخاشگر شدم، موهام که فوق العاده پرپشت بودن، خیلی ریزش کرده و تقریبا دارم کچل میشم، پوستم سیاه شده و کم کم دردهای قاعدگیم شروع شد به طرز فجیع که کارم به دکتر میکشه، بعدش دچار کم خونی شدم و ...

بیماری پشت بیماری، ارادمم که کلا ضعیف شد

کم کم توی اینترنت یه چیزایی خوندم که فکرم رفت سمت اینکه شاید کسی برام طلسم گرفته باشه، نشونه های سحر و جادو رو خوندم و تقریبا مطمئن شدم ، ولی گفتم اینا تلقینه، آخه من که به کسی کار نداشتم که بخواد برام طلسم بگیره، من 20 سالمه آزارم به کی میرسه مگه؟

به سایت های http://citar.ir و https://www.malakootiha.com/ سر زدم و مشکلم رو خیلی خلاصه براشون فرستادم و اسم خودم و مامانمو گفتم

جواب دادن یکی از نزدیکان مادریم برام طلسم گرفته که هیچ رشد و پیشرفتی نداشته باشم و ازدواجم نتونم کنم .

گفتن هزینه باطل سحر و دعای هفت حصار که برای حفاظت از طلسمه، میشه 900 تومن، یکی دیگه گفت میشه 1 و 500 هزار تومن .

شماره یه خانومی رو داشتم که تو روستا زندگی میکنه و دعا نویسه، بهش گفتم گفت کلاهبردارن! ببینین من آدم خرافاتی ای نیستم، این همه مشکلی که به وجود اومد برام غیر طبیعیه، حتی برای بیماری هام دکتر رفتم و نتونستن علتش رو بفهمن و برطرف کنن.

خواهشا مسخره و بی احترامی نکنین من فقط کمک میخوام، اگه تجربه دارین یا یه فرد خیلی مطمئن رو میشناسین لطفا بگین

فکرم درگیره که خدا به این بزرگی چرا میذاره همچین کاری کنن بعضی ها؟ بهم گفتن نماز اول وقت خیلی تاثیر داره سبک میکنه سنگینی طلسم رو ولی از بین نمیبره .

من درمونده شدم واقعا، کمکم کنین .


مرتبط:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)