سلام

من یه دختر 19 ساله هستم، جسم دخترونه دارم و روح پسرونه ، یعنی ترنس هستم ،دوست دارم مثل پسرا رفتار کنم ، برم باشگاه ، موهای بدنم رو نزنم و به پسرها هیج تمایل ج ن س ی ندارم ، صدامم دوست دارم پسرونه باشه اما همه اذیت میکنن ، تو همجنسگرایی اصلا ترنس به معنی همجنسگرایی نیست ، همه فکرشون روابط جنسیه من با هیچ دختر یا پسری هم رابطه نداشتم ، من عقده ندارم مثل شاخ های مجازی که خودم و نمایش بدم ، اما میخوام بفهمم ایرانی ها که ادعای فرهنگ دارن چرا از ما حمایت نمیکنن ؟ یا از نظر اسلام چه اشکالی داره تغییر جنسیت بدی ؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)