سلام

من پسر ۲۶ ساله ای هستم که خیلی وقته به این نتیجه رسیدم که زیبایی برای ازدواج مهم نیست اگر هم مهم باشه حداکثر ۲۰ درصد برام مهمه نه بیشتر . من خودم پسری با ظاهر معمولی و قد ۱۷۲ سانتی متر و وزن متناسب با قدم هستم و از ظاهرم اعتراضی ندارم بلکه خیلی راضیم ، خدا رو شکر در بقیه زمینه ها موفق شدم .  

الان با دختر خانمی با معرفی خانواده آشنا شدم که ظاهر خیلی زیبایی داره و من رو ترسونده که بخوام به آشنایی باهاشون ادامه بدم .

اول اینکه به چهره های زیبا هیچ تمایلی ندارم و دست خودم نیست بیشتر چهره های شاد و معمولی و دخترایی که خوش اخلاق هستند رو می پسندم . 

دوم اینکه علی رغم موفقیت هام شدیدا در این مواقع احساس خود کم بینی میکنم و میترسم برای بر قراری ارتباط دچار مشکل بشم آخه کمی خجالتی هم هستم . 

سوم هم اینکه من دختر موفق با چهره سطح پایین رو به دختر ناموفق زیبا ترجیح میدم ، یعنی منم به نوبه خودم کم توقع نیستم ولی در مورد چهره خیلی سهل گیرم فقط اینکه چاق نباشه برام کفایت میکنه . 

دیگه اهمیتی نداره پوستش از من سه درجه تیره تر باشه یا قدش کوتاه یا بلند باشه ، ولی اینکه به خودش در حد معمول برسه و مرتب باشه برام مهمه ، اما زیبایی اصلا برام مهم نیست . میدونم که برای شناخت یک فرد باید به اندیشه اش نگاه کرد نه چهره اش ، و زیبایی دلیل بر کم خردی نیست ، اما اینم تفکر منه که در نا خود آگاهم فرو رفته . 

اصلا دید خوبی به افراد ظاهر بین ، و افراد زیبا ندارم و ازشون به شدّت میترسم ، خیلی هم شخصیت وسواسی و حساسی دارم دلم نمیخواد کسی از من بالاتر باشه ! ضمن اینکه خانواده ایشون و خودشون مشکلی برای آشنایی ندارن . 


مرتبط:

راز ازدواج پسرانی با ظاهر معمولی با دختران خیلی زیبا

خواستگاری دارم که از من کمی زیباتر هستند

آیا صبر کنم دختری با چهره زیباتر پیدا کنم؟

دروغی بزرگ با عنوان استانداردها و معیارهایی زیبایی زنان

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

یه دختر هم می تونه به خاطر زیبایی پسری رو دوست داشته باشه !

چطور از اومدن خواستگاری که ملاک اولش زیبایی هستش جلوگیری کنم ؟

دختری زیبایی که دوست پسراش اونو نمیخوان

چرا میگن مرد باید در همه چیز جز زیبایی از زن بالاتر باشه ؟

پسران به دنبال زیبایی هستند حتی اگه مصنوعی باشه ؟

هم کفو در زیبایی کمتر دیده میشه

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میافته؟

برای ازدواج چند درصد به زیبایی صورت دختر اهمیت می دهید ؟

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

زیبایی ظاهری چنین قدرتی نداره !

اگه پسری رو با یه دختر خوشگل ببینم به هم میریزم

چرا باید یه خواستگار خوشگل منو بپسنده ؟

میگن دختره خیلی خوشگله و اصلا تو رو آدم حساب نخواهد کرد

یه دختر خوشگل تو فامیل داریم که خواستگار دزدی می کنه !

راسته که میگن نگه داشتن دختر خوشگل سخته ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)