سلام

دانشجوی ترم دو هستم از بچگی آدم شلخته ای بودم ، کلا شلخته ام ، الانم مشکلم اینه که با اومدن به دانشگاه هیچ نظمی ندارم ، قبلا یه کتاب داشتیم یه دفتر که نگهداری آسون تری داشت ، الان خیلی سختمه جزوه هام همه این ور اون ور ، یکی رو این جا می نویسم یکی رو جاهای دیگه .

 این پراکندگی نکات من رو سردرگم می کنه ، بعضی مطالب رو خودم نت بر می دارم یه عده تو کتاب ، یه عده هم جزوه ی تایپی ، آخرشم همه ش گم و گور میشه . درس هامون خیلی سخته ، ولی من بیشتر وقتم بین انبوه ورق های تیکه پاره تلف میشه ، الان اطرافم پر کاغذه خودم هم نمی دونم چی به چیه ، هی گم میشن پخش و پلا .  

کاش منم عین دوستام با سلیقه بودم ، می بینم با سلیقه میشنن جزوه می نویسن کاغذ هاشون همه دسته بندی ، ولی من بلد نیستم نمی دونم چه جوری میشه مرتب بود ؟ جزوه هم می نویسم بعدش نمی تونم بخونم خطم بد نیست ولی همه چی قاطی پاتی .  

دانشجو های با سلیقه میشه یه راه حلی برای سازماندهی جزوه ها به من بدین ، چون هم انگیزه ی درس خوندنم میاد پایین و هم کیفیت درس خوندنم ، درس هامون هم خیلی سخته ، این شلختگی بیشتر حوصله ی منو سر می بره .  

در حدی هست که باعث پایین اومدن نمرات بشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)