سلام

دختری هستم که تمام عمرم با هیچ کس هیچ ارتباطی نداشتم ، قیافه ی خوبی دارم، وضعیت مالی نسبتا خوب، 19 سالمه ... ، من یه خواستگاری دارم که همه میگن خیلی خوبه ، یعنی معروف هست که اهل دوستی با جنس مخالف نیست ... اخلاقش خوبه که واقعا هم خوبه . 

اما من فهمیدم داره با یه نفر دیگه حرف میزنه. به یه نفر دیگه ابراز علاقه میکنه، حالم خیلی بده، دیگه به کی میشه اعتماد کرد . شک ندارم یعنی 100 درصد با یه نفر دیگه حرف میزنه ... یعنی من اینقدر بدم ... البته هنوز به طور رسمی نیومدن فقط حرف و زدن که هستیم ... 

به اون آدم گفته من تو رو فراموش نمیکنم . یعنی چی این حرف ؟ اون نمیدونه که من میدونم این قضیه رو ... چه کنم واقعا ... من به گذشته ی کسی کار ندارم اما وقتی اسم کسی رو میاری چرا با یکی دیگه حرف میزنی ؟ چرا ؟  

خیلی احساس تنهایی میکنم ... تنها بودم تنها تر شدم ، انگار هیچ کسی نیست که منو دوست داشته باشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)