سلام عزیزان

من متاسفانه از بچگی دچار حساسیت زیاد پوست بودم ، پوستم به شدت نازک و خشکه و این حالت توی فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان تشدید میشه به طوریکه حمام رفتن برام زجر آور میشه و بعد از استحمام پوستم شروع به پوسته پوسته شدن میکنه و دائما باید اونو با لوسیون چرب کنم.

واقعا خسته شدم ، به خاطر این خشکی قسمت های چین خورده مثل زانو و آرنجم هم تیره میشه و چون خیلی خشکه استفاده از لایه بردار ها و اسکراب ها اونو بدتر میکنه ، میخواستم بدونم شما عزیزان راهکاری ندارین که این مشکلم به صورت ریشه ای حل بشه و دیگه لازم نباشه اینقدر از لوسیون و نرم کننده استفاده کنم و تیرگی ها هم از بین بره؟ 

 آزمایش هم دادم و کمبود ویتامین خاصی نداشتم، مچکرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)