سلام به همه ی دوستان 

لطف میکنید جواب بنده حقیر رو میدید . 

پسر ۲۸ ساله ، مجرد ، ساکن تهران و دیپلم تاسیسات دارم . حدود هفت ماه بود که تو یه شرکت بزرگ معتبر انبار دار بودم و اجناس سبک و سنگین رو جابه جا میکردم. با توجه به اینکه رییس شرکت از من راضی بود و یه دوره های آموزشی رو باید طی میکردم و بعد چند سال با تغییر سمت شغلی آینده خوبی در انتظارم بود .

اما از بخت بدم با یه ماشین تصادف کردم و به ستون فقراتم آسیب رسید . با موتور بودم و بخاطر اینکه خیابان فرعی اصلی رو رعایت نکردم مقصر شدم , یعنی هیچ دیه ای در کار نیست. دکتر گفت تا یک سال نباید چیز سنگین بلند کنی و بعد اون هم خیلی باید مراقب کمرت باشی تا فشار به مهره هات نیاد و دیسک کمر نگیری. 

بعد کش و قوس های فراوان از کار بر کنار شدم چون حداقل دو سال باید تو انبار کار میکردم . با این اوضاع دیگه بعضی از شغل هایی که با فیزیک بدن در ارتباط هستن رو نمیتونم انجام بدم . بخاطر بعضی از مسایل برای شروع یه کسب و کار سرمایه آنچنانی رو ندارم . 

حالا با این تفاسیر شما چه کارهایی رو با این وضعیت بهم پیشنهاد میکنید که یه مقدار در آمدش خوب باشه و بعد در آینده و با تلاش و کوشش بتونم اون کسب و کار رو خودم راه بندازم؟ 

ببینید دوستان مشکلم خیلی جدیه ، وقتی رفتم سر کار بلافاصله از طریق یکی از فامیل با دختری به قصد ازدواج آشنا شدم و قول و قرارهایی با هم گذاشتیم و اینکه من از آینده شغلی و یه زندگی خوب گفتم , ولی این تصادف کارم رو خیلی سخت کرد . به خاطر شوک تصادف و از دست دادن کارم افسردگی گرفتم نمیدونم چه کاری رو پیش بگیرم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)