سلام

پسری هستم ۳۰ ساله ، حدود سه ساله شاغل هستم و مدرک تحصیلیم هم لیسانس هست و خونه و ماشین و توانایی اداره یک زندگی در حد خودم رو دارم. من نسبتا مذهبی هستم و تا حالا با هیچ کسی توی رابطه نبودم.

حدود دو سال پیش یکی از بستگان دختر خانمی رو به ما معرفی کردند که اون زمان ۲۵ ساله بودند . ایشون اوکی دادند که بیایم همدیگه رو ملاقات کنیم اما من چون وضعیت زندگیم ثبات نداشت نرفتم. گذشت و گذشت تا دو سال بعد به اون معرف گفتم اگه ایشون هنوز مجرد هستند یه قرار ملاقات ترتیب بدن همدیگه رو ببینیم.

لذا معرف با ایشون صحبت کردند اما ایشون که حالا دانشجوی دکترا بودند گفتند به دلیل مشغله ذهنی زیاد آمادگی آشنایی ندارند. حدود یک هفته بعد خودم به ایشون پیام دادم و بازم مخالفت کردند. من بهشون گفتم که مشکلاتی رو که دارند ( بیکار بودن شون، پایان نامه دکترا و ... ) با کمک هم حل میکنیم‌.

خلاصه با اصرار من یه مدت با هم چت کردیم و البته هر بار من شروع کننده چت بودم و اینکه هر بار ایشون مخالفت میکردند. ضمنا هر بار از ایشون درخواست میکردم یک بار حضوری همدیگه رو ببینیم ایشون مخالفت میکردند. ایشون اکثر معیار های من رو برای ازدواج داشتند و من خیلی راغب بودم .

خلاصه این اواخر وقتی دلیل مخالفت شون رو از ایشون می پرسیدم دلایل غیر واقعی مثل چهره نوع شغل و اعتقادات رو بهانه میکردند. دیگه این اواخر من رو کامل بلاک کردند . ضمنا من یه عکس از ایشون دیدم و ایشون هم عکس من رو دیده بودند. ضمنا ازشون سوال کردم کسی تو زندگی شون هست که گفتند نه کسی نیست .‌‌

ایشان کلا نسبت به ازدواج یه سری ذهنیت منفی دارند و بخاطر همین فکر میکنم من رو رد کردند. زمانی که من به ایشان ابراز علاقه کردم ایشون باور نکردند و گفتند آدم ندیده علاقمند نمیشه . هر چند من گفتم یک عکس از ایشون دیدم.

حالا سوالم از شما اینه من چکار کنم ؟ با توجه به اینکه ایشان دختر بسیار خوبی هستند و اکثر ایده آل های من رو دارند بازم اصرار کنم یا خیر ؟ هر چند میدونم فراموش کردن ایشون برای من بسیار سخت هست، حس میکنم ایشون به من اعتماد ندارند و اگر بتوانم اطمینان ایشون رو کسب کنم میشه به ازدواج با ایشون امیدوار بود


مرتبط :

اثبات عشق وجود نداره، پسرها لطفا دوشاخه محبت رو بکشید!

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

تلاش دختر برای اثبات خودش به خواستگار منصرف شده زشته ؟

با اصرار و پشتکار، هر دختری رو میشه عاشق کرد ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

عذرخواهی از دختری که در خواستگاری از اون بیش از حد اصرار کردم

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

دختران، ممکنه با اصرار یه پسر نظرتون در موردش عوض بشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه)