سلام

من مشکلی دارم که بیشتر جنبه روان شناختی و به نوعی تحریک خیال داره . اگر کسی تجربه مشابه داره یا از کسی راهکاری یاد گرفته خواهشا به من هم بگه ، در غیر این صورت از سرزنش و توهین و ... لطفا اجتناب بشه . 

من یه مدت قبل در اینترنت متاسفانه به دیدن فیلم هایی رو آورده بودم که در اون ها فرض کنین که یه زن قوی هیکل با یه پسر ضعیف کشتی می گرفته و شکستش می داده و به نوعی زور خودش رو به رخ اون می کشیده که مثلا من در زن بودنم از تو که مرد هستی قوی ترم و این حرفا ... . 

و یا مثلا مقایسه هیکل زن قوی جثه با مرد لاغر تو اون کلیپ ها بود و من ت... می شدم. من خودم نه زیاد ریزه میزه ام و نه هیکلی ، قدم ۱۷۴ و وزنم ۷۰ هست ، الان خیلی وقته اون نوع کلیپ ها رو دیگه نگاه نمی کنم و به نوعی ترک کردم منتها یه مشکلی هست .

هر جا مثلا تو دانشگاه یا تو مغازه یا هر جای دیگه دختری بلند قد تر و هیکلی تر از خودم می بینم نا خودآگاه یه چیزی درونم میل داره که منو ت... کنه. می دونم بحث یه مقدار روانشناسانه است ، منتهی دست خودم نیست . اکثر موارد سعی می کنم اعتنا نکنم . 

ولی انگار اون گناه هایی که قبلا کردم روی قلبم حک شده و اثرش از بین نرفته و بازم می خواد منو به اون سمت بکشونه. حتی اون دو سه تا پستی که زنه از مردش بلند قد بود رو که می خونم و نظرات افراد رو بازم احساس می کردم می خوام ت... بشم هر چند می دونستم اون کسی که این پست رو گذاشته پر از درده. 

یا مثلا یه بار در آسانسور بودم یه زن قوی هیکل بود و در یه مورد می خواست به من یه راهنمایی بکنه که فلان طبقه باید بری و من اونجا از لحن حرف زدن اون خانم با من که انگار داره یه بچه رو راهنمایی می کنه داشتم ت... می شدم در حالی که فوقش ۴ سال ازم بزرگتر بود. 

این مسئله در مورد افراد چادری تشدید پیدا می کنه. مثلا اگه از کنار یه خانم چادری با هیکل نسبتا درشت رد می شم هر چند نگاهم رو کنترل می کنم ولی همین که از سیاهه اش معلومه که هیکلیه ، چیزی در درونم بهم میگه که اون رو نگاه کن .  

می دونم یه مقدار پیچیدگی داره ولی این حس شیطانی که از درون ولم نمی کنه رو به نظرتون چیکارش کنم ؟

عزیزان من خودمم از این حس خوشم نمیاد ، ولی نمی دونم چه کنم که محو بشه. لطفا راهکار بدین تا که سرزنش کنین.

تشکر از شما


مرتبط:

از زنم کتک میخورم

از اینکه یه مرد قوی هیکل بشه بازیچه دستم احساس پیروزی میکنم

ازدواج با دختری که از خودم قویتره چه مسائلی رو در پی داره ؟

آیا همه خانم ها برای ازدواج ، مرد قوی با ظاهر مردانه رو می پسندند؟

آیا با دختری که از خودم قوی تره خوشبخت میشم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)